Mornin'

Godmorgon sunshines! Hur lever livet? För mig, jora, helt okeidokei faktiskt ! :) sitter här och ska käka lite frukost, eller ska försöka iallefall ! Får se hur det går, hehe. Sen är det på med kläder och sen till jobbet. Sen ska jag till psykologen på eftermiddagen, sedan till mitt godis! :) som alltid på onsdagar, hehe, men idag ska vi se på saw 3 , igen, hehe! Vi såg 1,2 och halva 3 på höstlovet förra året, och i helgen dåra ska vi som sagt se saw 5 ! Urmysigt! Men något som inte är så mysigt är att gå upp när man är så trött oh ligger under ett varmt härligt täcke, visst är det jobbigt? usch, jag hatar det! Men nu är jag uppe som tur är iallefall, men ni får ha en underbar dag allesammans ! Puss på kinden<3

Kommentarer
Postat av: n' en skön lirare

Haha ja :) visst :P Jag har en pojkvän jag är kär i :)

2008-11-27 @ 18:28:48
URL: http://fuckju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0