Helg vecka 48 !

Hallou :) här kommer det lite uppdatering angående min helg! Fredagen bestog utav att träffa mitt godis, och jadå, jag kom dit runt 10 nånting, han va inte hemma så hans mamma släppte in mig på hans rum, när han kom hem stupfull la han sig på mig och försökte pussas men jag nekade till det. Sedan efter mycket om och men så hade vi sex, och Ohja, UTAN KONDOM! Och varken han eller jag vet om han faktiskt kom i mig, så nu får vi se vad som händer hära alltså ! Lördagen bestog utav att jag vaknade EXTREMT tidigt. Redan halv 7 ringde min mobil. Eller ringde mitt godis till min mobil, och vi snackade i telefonen i tre timmar sedan somnade jag och väcktes kl 2 av min mamma, vi skulle egentligen på bio men ickesanicke utan han skulle på barnkalas istället. Vilket han gjorde rätt i, medans jag satt och pluggade (?!) . Söndagen, först va det tävling med mini tjejerna sedan hem plugga sen fixa iordning sig och på bio. Filmen var ganska konstig! Vi såg saw 5. Sedan på kvällen så smsade han mig och skrev: Tänk om du faktiskt är med barn. Och ja, fyfan vad det var gulligt! Men hm, vi får se hur det blir med det. Nu ska jag plugga vidare lite till med matten. Ha det bra så hörs vi pusselipusspusspuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0